|
|
|||
|
|||
|
Tog en test her til morgen, havde nemlig forventet mens i lørdags... Der var 2 streger!!! Den ene omend lidt svag, men manden kunne også se den
Så hvis det holder, har jeg termin 9. april næste år... Men hvornår skal jeg sige det til min chef??? Jeg arbejder i detail-handlen, hvor jeg hver morgen sætter grønt op - et ret tungt arbejde, som jeg udfører 3-4 gange om ugen...Men jeg glæder mig helt vildt, og er glad over det lykkedes i andet forsøg
|
|
|
|||
|
|||
|
Der er vist ret forskellige, hvronår man har pligt til at sige det. Men de fleste skal orienterer chefen 2 mdr før, de går på barsel. Det er dog en god ide, at sige noget tidligere - både fordi det kan ses, og hvis man ønsker, at der skal tages hensyn på arbejdspladsen.
Jeg er sygeplejerske, og det er til tider ret tungt at flytte patienter, og der er mange ubekvemte stillinger i løbet af dagen. Jeg fortalte det i uge 9. Jeg ved godt, at risikoen for spontan abort er størst i de første 12 uger, hvorfor mange venter. Men jeg ønskede, at skulle det (gud forbyde det) gå galt, så havde jeg netop behov for forståelse for kollegaer og leder. Samtidig var jeg simpelthen så glad, at jeg bare måtte fortælle det til hele verden :-) Så alt i alt: hvis de arbejde skal kunne tage hensyn til dig og have forståelse for evt. sygedage pga. kvalme osv., så synes jeg, at du skal fortælle det. |
|
|
|||
|
|||
|
Ih Birthe din snyder
![]() Ej, det er dejligt for jer det lykkedes så hurtigt (igen) ![]() Tillykke her fra
|
![]() |
| Værktøj | |
| Visningsmåde | |
|
|