Gravid
Forum Bliv Gravid Graviditet Fodslen Baby og Born

Gå tilbage   Gravid.dk Debatforum > Graviditet > Graviditet

Svar

Værktøj Visningsmåde
Gammel 29-07-10, 06:35
birthee birthee er offline
Junior Member

Bruger siden: Jun 2010
Lokation: Danmark
Standard Lister lige herind....

Tog en test her til morgen, havde nemlig forventet mens i lørdags... Der var 2 streger!!! Den ene omend lidt svag, men manden kunne også se den Så hvis det holder, har jeg termin 9. april næste år... Men hvornår skal jeg sige det til min chef??? Jeg arbejder i detail-handlen, hvor jeg hver morgen sætter grønt op - et ret tungt arbejde, som jeg udfører 3-4 gange om ugen...

Men jeg glæder mig helt vildt, og er glad over det lykkedes i andet forsøg
Besvar med citat
Gammel 29-07-10, 08:31
Ballentin Ballentin er offline
Junior Member

Bruger siden: Apr 2010
Standard

Der er vist ret forskellige, hvronår man har pligt til at sige det. Men de fleste skal orienterer chefen 2 mdr før, de går på barsel. Det er dog en god ide, at sige noget tidligere - både fordi det kan ses, og hvis man ønsker, at der skal tages hensyn på arbejdspladsen.
Jeg er sygeplejerske, og det er til tider ret tungt at flytte patienter, og der er mange ubekvemte stillinger i løbet af dagen. Jeg fortalte det i uge 9. Jeg ved godt, at risikoen for spontan abort er størst i de første 12 uger, hvorfor mange venter. Men jeg ønskede, at skulle det (gud forbyde det) gå galt, så havde jeg netop behov for forståelse for kollegaer og leder. Samtidig var jeg simpelthen så glad, at jeg bare måtte fortælle det til hele verden :-)
Så alt i alt: hvis de arbejde skal kunne tage hensyn til dig og have forståelse for evt. sygedage pga. kvalme osv., så synes jeg, at du skal fortælle det.
Besvar med citat
Gammel 31-07-10, 20:36
Lena A Lena A er offline
Junior Member

Bruger siden: Jun 2010
Lokation: Skive
Standard

Ih Birthe din snyder

Ej, det er dejligt for jer det lykkedes så hurtigt (igen)
Tillykke her fra
Besvar med citat
Svar

Værktøj
Visningsmåde

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye debatter
Du kan ikke svare på dette indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke rette dine indlæg

BB kode er On
Smilies er On