|
|
|||
|
|||
|
Jeg er ved at blive komplet vanvittig... Jeg må høre jer om de ting jeg oplever er rigtige symptomer eller om jeg ser/mærker spøgelser.
11 juni 1 mens dag. 25 juni ÆL 28 juni mikro lille blødning. (Ægget har sat sig fast??) 7 juli lille bitte blødning, blod på papiret efter en tur på toilettet. Troede det var mens start. Herefter starter MEGA ømme bryster. Samtidig kommer de velkendt mens smerter. MEN... ingen mens. Brysterne er fortsat meget meget ømme, tunge og tydeligt blevet større. Mens smerter, træk i lænden osv kommer stadig jævnligt. Samtidig er jeg ret så oppustet. Jeg har desværre aldrig haft normale mens cyklus, så jeg ved ikke med nøjagtighed hvor langt jeg er over tid. Men p.t. udfra en cuklus på 28 dage hedder den 11 dage over tid. Jeg har testet mig gul og blå, men der er bare slet ingen nr 2 streg. Er jeg ved at blive skør eller lyder det her som en mulig graviditet?? Lige en forhistorie. Vi har en henvisning til en fertilitetsklinik den 4 August. Har ikke spist p-piller i 3 år. Men har egentlig ikke "målrettet" forsøgt at blive gravid. Men grundet min mens og de forgangne 3 år fik vi tiden. Jeg har så tænkt, at der får vi hjælp, men det skader jo ikke at forsøge mere målrettet på egen hånd. Derfor er der netop i denne cyklus taget ÆL test og alt er gjort efter bogen. Nu sidder jeg så i ovenstående situation og med et følelsesmæssigt kaos. Jeg havde jo ikke regnet med at være måske gravid nu. Det ville jo være fantastisk, men jeg tør skisme ikke tro på det. Kom gerne med jeres erfaringer og evt hvor længe i gik før i testede positivt. Hilsen en der er ved at blive lidt småskør. |
|
|
|||
|
|||
|
hej..
hmm for mig kunne det godt lyde som om at du er gravid men syntes nu alligevel du skal tage til lægen og forklar det og få taget en blodprøve.. knus herfra
|
|
|
|||
|
|||
|
Da jeg ventede min datter, var mit eneste symptom mega ømme og hårde bryster. Jeg testede positiv, da jeg var 7 uger henne. Grundet min meget uregelmæssige mens. gik der lang tid før jeg testede, da jeg ikke troede, jeg var gravid.
Nu prøver vi at få nr 2, hvilket tager sin tid Den ene mdr havde jeg en masse symptomer, men mens kom til tiden. En anden mdr. havde jeg ingen symptomer, men gik en uge over tid, før min mens kom. Jeg testede også en masse, men ingen positive (og ingen graviditet)...I denne måned har jeg igen mange symptomer, men skal først have mens mandag eller tirsdag... Vi er startet på fertilitetsklinik i starten af juli, hvor jeg blev scannet og fik at vide, at jeg ville få ægløsningen den 12. juli og at vi skulle pligtbolle der (og ja, han sagde, da han scannede mig, at nu skulle vi planlægge pligtbol... ).. Jeg er lidt bange for, at jeg måske nok bare er falsk gravid, da jeg har vidst at muligheden for at det lykkedes var der... Men det kunne sagtens lyde som om, at den er god nok for dig. Jeg krydser fingre for dig. Ring evt. til lægen og få taget en blodprøve/test |
![]() |
| Værktøj | |
| Visningsmåde | |
|
|