Gravid
Forum Bliv Gravid Graviditet Fodslen Baby og Born

Gå tilbage   Gravid.dk Debatforum > Graviditet > Graviditet

Svar

Værktøj Visningsmåde
Gammel 20-02-12, 23:11
Cath89's avatar
Cath89 Cath89 er offline
Senior Member

Bruger siden: Aug 2011
Lokation: Amager
Standard aavv...

Hey piger...

Har i dag været en tur op ad strøget.. - fra hovedbanen til kgs. nytorv - og var inde i ca. 5 butikker.. på denne ikk så lange tur har jeg fået ondt i mine hofter i leddene eller noget... hver gang jeg løfter benene og tager et skridt er det smerte.. går fanme langsommere end en på 90 med rollator!!!
Vi kom hjem kl 16 og har siddet og slappet af lige siden... og nu hvor jeg så ska i seng har jeg stadig ondt.. mærker ikk så meget når jeg sidder/ligger helt stille men et lille ryk og av..

Mit spørgsmål er så bare om der er nogen der har prøvet det..?? Ringer under alle omstændigheder til lægen imorgen for lige at høre hva han siger smerter eller ej..

Kh cath
Gammel 21-02-12, 12:09
Andromeda
Guest

Standard

Hejsa og velkommen i klubben.

Det lyder meget, som det jeg allerede har døjet med de seneste par uger. Du er bare "heldig" at du først mærker det nu. Jeg er kun 13 uger henne og har allerede store problemer med iskias nerven. Det skal så siges at jeg har hårdt fysisk arbejde, rengøring, som gør at jeg virkelig kan mærke at kroppen arbejder, når jeg tror jeg skal slappe af. Imens jeg er igang har jeg det fint, men når jeg ligger mig ned eller skal op fra en god stol... puha, det føles som om hele lænden og ballerne er ved at gå fra hinanden. Har nævnt det for min læge og jordemoder og de siger begge at det er iskias nerven. Så ja, det kender jeg godt. Rigtig træls, men jeg tror ikke der er så meget at gøre ved det. Er spændt på at høre om dit er det samme.
Besvar med citat
Gammel 21-02-12, 16:43
Cath89's avatar
Cath89 Cath89 er offline
Senior Member

Bruger siden: Aug 2011
Lokation: Amager
Standard

åårh skidt..

well hvis det bliver værre skal jeg kommer op her imorgen og lige blive tjekket.. har ikke haft noget sådan rigtig i dag.. har taget den meget med ro... men han sagde det muligvis ku være en overbelastning.. :S hvilket jeg ikk syns er fedt heller da det kun lige er de der små 1,5-2km. vi har gået.. i langsomt tempo..
Værktøj
Visningsmåde

Regler for indlæg
Du kan ikke oprette nye debatter
Du kan ikke svare på dette indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer
Du kan ikke rette dine indlæg

BB kode er On
Smilies er On
[IMG] kode er On
HTML kode er Off

Gå til nyt forum

Alle rettigheder forbeholdt. 2009 Gravid.dk | Om Os | Annoncering | Kontakt os | Arkiv | Top