Hjem Fora

Jamen ved faktisk ikke hvor jeg skal starte og for at være ærlig så det lidt sløret for mig.

Nårh men kommer hjem og vi aftaler at snakke når hun sover for gider ik vi skal løbe frem og tilbage og blive afbrudt !

OG GODT JEG SAGDE DET !!!!

Nårh men sætter os og siger hvad så hvordan gik det.

“Det gik godt, synes det var en god snak.
Men jeg lagde ud og jeg kom med de ting vi havde snakket om”

– Hun ignorere mig og Amalie
– Hun ringer, skriver eller kommer aldrig
– Hun inviterer aldrig
– Hun blander sig.
– Ik sød ved mig.
– Virker ikk som om hun gider Amalie.

Og jeg kunne jo blive ved.

Her kommer den lange smøre så !!! :

Hun ignorerede os fordi hun synes jeg virkede sur og ikke kom UD af bilen men kun rullede ned og sagde hej til mandens bror, svigerinde og deres børn.
Så gad hun ikke sige hej selvom jeg sidder og glor hende lige i øjnene og smiler og siger HEJ.

– WHAT?!!!! Er du voksen eller hvad ? Jeg er stadig målløs over det der !

Hun vidste godt hun ikke var god til at ringe eller skrive eller komme forbi. Men hun følte ikke vi gad hende. Og hun kun kunne bruges når vi skulle have hjælp. Hun følte ikke hun var god nok og jeg altid var sur og ikke kunne lide hende og når hun havde det sådan så ville hun altså ikke komme.

– 1: Det er hendes søn og hendes barnebarn så vil jeg skide på hvordan fuck hun har det med mig. Det jo sygt man som mor og farmor kan te sig sådan.
Og JEG spørg konstant
– Hvordan har du det?
– Kommer du ik snart forbi til mad?
– Skal mig og Amalie ikke snart komme forbi?
– Kommer du ik snart forbi?
– Skal jeg hjælpe med noget?
– Skal Vi kører ud og handle stort sammen så slipper du for at slæbe til 4 sal alene?
– Nej sæt du dig bare ind og slap af så laver jeg maden
– Vil du ikke snart passe Amalie?

– Hvis det ikke er godt nok for hende hvad fanden er så? Hvilken slags svigerdatter skal jeg så være?
Den anden svigerdatter snakker grimt til hende, snakker ned til hende, grimt om hende. Er faktisk ubehagelig.
Men de 2 slikker kraftedeme røv på hinanden.
Da jeg kom ind i familien kunne hun ikke lide sin anden svigerdatter, hun var dominerende, manipulerende, ond mod hende OSV.
Nogle af hendes grunde til ikke at kunne lide hende:

Deres datter Marie ligger på legetæppet og leger med farmor, (omk. 6mdr gammel) Marie græder og svigerdatteren kommer og tager Marie og siger “hun er nok blevet lidt overstimuleret” – Svigermors verden VÆLTER!! for det var jo et angreb mod hende. Og den anden svigerdatter blev svinet til – til ALLE
Hun var , dum, ond og hun kunne ikke lide hende, og hun behandlede hendes søn dårligt og ja imellem linjerne blev der også sagt hun var en dårlig mor.

Nu er de bare SÅ gode venner. – Sagde så til Manden ” hvis hun har snakket så grimt om din svigerinde, hvad stopper hende så for at snakke grimt om mig?”

Hun var også blevet sur over at en dag hende og kæresten skulle afleverer noget, der skrev manden at når de kom der så var det altså midt i maden så det måtte de lige finde sig i hun siger “jaja det okay” – jeg står i køkkenet og laver mad til Amalie og Os. Så jeg er ikke inde i stuen og sidde og pludre pladre ! Der var hun blevet sur for det var jo nok fordi jeg ikke ville og min attitude sagde alt jo! :O !!!!!
Plus der da de var der , der står hun med Amalie og så begynder hun at græde og bliver ved med det , så jeg kommer ind for at hente hende for når hun græder sådan (som hun normalt ALDRIG gør) så vil JEG som MOR have MIT barn i MINE arme. Det havde hun også taget personligt – for det var det samme som at sig hun ikke var god nok !!! – JAMEN DET ER DU HELLER IKKE FOR PIGEN VILLE HAVE SIN MOR HUN HOLDTE JO KÆFT DA JEG TOG HENDE!!!!

Når men for at opsumerer – Jeg er den dårligste svigerdatter i verden, den dårligste mor, den dumme kælling, det er min skyld manden og Amalie ikke ser hende, det er min skyld hun er deprimeret, det er min skyld ALT.

Så før var det den anden svigerdatter, men nu det mig – Hmm underligt hun ikke kan lide sine svigerdøtre når de får børn!??

Sagde til manden at : “Jeg ændre mig ikke, for jeg kan ikke se hvor jeg skulle have gjort noget galt. Og jeg ændre ALDRIG den måde jeg er mor på !! Så må hun tage det som hun vil, jeg er den mor jeg er og sådan er det bare!!!
PLUS – Så jeg er rystet og ked af og i chok over hun kan te sig sådan. Og hvis hun behandler mig dårligt igen eller snakker grimt om mig som hun gjorde med den anden svigerdatter, Så kan jeg love dig for jeg bliver tosset”

Sorry mit LANGE indlæg, med der er endnu mere, men ja..

Læs også

Konkurrencer & anmeldelser

Anmeldelse: Skal mit barn have K-vitamin ved fødslen?

Skal mit barn have K-vitamin ved fødslen?
En e-Bog som hjælper dig med at tage stilling til om dit barn skal have K-vitamin ved...

Anmeldelse: Alfabetdyr’s “Mors dagbog”

Anmeldelse af Alfabetdyrets Mors Dagbog
Helt ny gravid dagbog til den kommende mor Vi har været så heldige at få et eksemplar af...

Vind træningsbluser fra PreggoesRock

Heidi Larsen med en af hendes nye gravide træningstrøjer.
Vi har fået et par bluser fra PreggoesRock, som vi tidligere har anmeldt her, og disse kan...

Anmeldelse: “Da Knud kom ud”

Anmeldelse: Da Knud kom ud
"Da Knud kom ud" er en fantastisk bog som handler om hvordan det går til når familien udvides Skrevet...

Chiliplastre som smertelindring

Vind chiliplastre
Chiliplaster til fødslen Chiliplaster henvender sig til kvinder, som ønsker en så naturlig smertelindring som mulig! Hos Amoxa.com har...
gravid.dk