Hjem Fora

Okay, så håber vi bare han kan det og hun ikke “manipulere” med ham..
Selvfølgelig ville han ALTID vælge dig og Amalie frem for hende, når i ikke har gjort noget forkert, det lyder i hvert fald til at han godt kan se at det er hende der er problemet! 🙂

Det synes jeg ville være en god idé, så er i alle forberedt på hvad der skal ske hvis hun nu reagere sådan og så kan han hellere ikke komme hjem og sige, at han ikke vidste hvad han så skulle. Han har brug for alt den opbakning han overhovedet kan få, det er jo hans mor. 😉

Hun lyder også sådan, og har så ondt af jer. Håber virkerlig han klare den og alt med tiden bliver bedre, for som du siger fortjener Amalie ikke det skal være sådan. Og i kan jo hilse og spørger svigermor om hun ønsker sig barnebarn skal vokse om med en irritation til hende, for om i vil det eller ej, kan man ikke undgå at påvirke hende…

Nej, kan folk så i det mindste ikke bare snakke åbent omkring en eller sige hvis de har et problem i stedet for det der 5 klasse’s show! Det er til at brække sig over… :rolleyes:

Ikke bare problemer, men VIRKELIG problemer! Var lige ved at gå fra hus og mand for at skulle undvære at se på hende. Sender dig lige en PB, det er et indlæg jeg lagde herind under mit tidl. brugernavn, som jeg fik slettet. 🙂

Læs også

Konkurrencer & anmeldelser

Den gode barsel

Den gode barsel
Hvordan får man en god barsel? Den gode barsel er selvfølgelig noget, alle ønsker sig, men hvordan opnår...

Bent Hougaard: Curling-forældre

Curlingforældre
Fejer du foran dit barn? I dag er næsten alle danske børn ønskebørn, og de fleste forældre gør...

Anmeldelse: Alfabetdyr’s “Mors dagbog”

Anmeldelse af Alfabetdyrets Mors Dagbog
Helt ny gravid dagbog til den kommende mor Vi har været så heldige at få et eksemplar af...

Anmeldelse: Kreakassen.dk

Anmeldelse af Kreakassen.dk
Kreakassen.dk står sin prøve En weekend i sommerhus er en weekend med hygge i fokus. Vi valgte derfor at...

Vind træningsbluser fra PreggoesRock

Heidi Larsen med en af hendes nye gravide træningstrøjer.
Vi har fået et par bluser fra PreggoesRock, som vi tidligere har anmeldt her, og disse kan...
gravid.dk